• DOLAR
    7,6811
  • EURO
    8,9432
  • ALTIN
    460,10
  • BIST
    1,1631
Hanife Sarı
Hanife  Sarı
hanifesarii384@malatyasonsoz.com.tr
ÇAĞRI MERKEZLERİ NİYE VAR?
  • 0
  • 237
  • 15 Eylül 2020 Salı
  • 1 Yıldız2 Yıldız3 Yıldız4 Yıldız5 Yıldız
  • +
  • -

Kurum ve kuruluşlarla ilgili sıkıntımız hala devam etmekte…

Yıllardır gelen sorun maalesef bitmek bilmiyor.

Bu konuda gazeteci olduğum için şikâyet eden edene.

Benim de üstüme düşen sorumluluk gereği bu konuyu gündeme taşımam lazım.

Vatandaşı talebi, şikâyeti, önerisi hep el üstünde tutulmalı. Sonuçta o kurum ve kuruluş başında iseniz bu vatandaşın sayesindedir. O size maddi ve manevi destek vermezse sizin de orada yeriniz yoktur.

Ancak görüyoruz ki vatandaş dış kapının dış mandalı konumunda.

Ne isteği ne talebi ne de şikâyeti dikkate alınıyor. Kurum ve kuruşlarda muhatap bulmama sorunu almış başını yürümüş.

Çünkü kurum ve kuruluşların oradan oraya yönlendirmesi, başından savması söz konusu.

Arıyorlar şikâyet edecekler kurum ve kuruluş hattının başındakiler başından savmak için ötekine yönlendiriyor öteki de bir diğerine derken karmaşa oluşuyor sonrada muhatap bulamadan kişi telefonu kapatmak zorunda kalıyor.

Eğer gelen aramalara bu şekilde davranılacaksa neden o iletişim numaraları var, neden o kurum ve kuruluşlar var neden biz halkımızın yanındayız diyor veya onu bilinçaltına yerleştirmeye çalışıyor, yok ama varmış gibi gösteriyor kendini?

Aldatmacadan öteye neden geçilmiyor bu konuda. Çağrı merkezi kurulmuşsa vatandaşın işini hemen görmesi isteniyorsa neden oradan oraya vatandaş sürüklenip duruyor.  Ya da telefonlar üstüne kapanıyor.

Bu konuda kurum ve kuruluş yetkililerinden önce o çağrı merkezlerinin başında bulunanlar buna bir çeki düzen vermeli.  Teknik arıza olsa yine anlayışla bu durum karşılanır ulaşılmadı kapandı vs. deriz ama bu kasıtlı yapılan bir şey çoğu zaman. Benim de gazeteci olmama rağmen bu konuda sıkıntı yaşadığım çok zaman oldu. Hatta birebir gidip konuştuğumda teknik arıza dendi ama sorun çok uzun bir süre devam etti. Düzeltmeye gidilmedi. Bu konuda bende başta olmak üzere vatandaşın gelen bu talebinin dikkate alınması gerekir.

Öğrenci öğrenci işlerine vatandaş belediyesine usta öğreticiler müdürlerine ulaşamıyorsa sıkıntı var demektir. Bu kervan bu şekilde yürümez. Gün gelir bu konudaki vurdum duymazlığımız başımıza dert olabilir. Varsa teknik sorun giderilmeli

Varsa orada bulunan masa başı iş yapan ama işinin gereğini tam yapmayan başından savuran insanlar kovulmalı.  Çünkü kurum ve kuruluşun parası da boşa harcanmış oluyor. Çıkan parada vatandaşın cebinden çıkıyor.

Bu konuda kurum ve kuruluş yetkilileri de bir destur edinmeli. Bu konuda yaşanan aksaklıklara müsaade etmemeli.

Öbür türlü çağrı merkezleri niye var ki, başka ne işlevleri var ki? Olmasın bari yok deriz varsa da denetimi, düzeni olmalı, muhatap alınmalı arayan kişi, yine yönlendirme olacaksa muhatap olunmayacak kişiye yönlendirilmemeli, arayanın işi bir şekilde görülmeli.

 

 

 

Sosyal Medyada Paylaşın:

Düşüncelerinizi bizimle paylaşırmısınız ?

  • YENİ
  • YORUM
Bu sitede yayınlanan tüm materyalin her hakkı mahfuzdur.
Kaynak gösterilmeden alıntılanamaz.
Malatya Sonsöz Gazetesi | Tüm Hakları Saklıdır © 2018 malatya haber