• DOLAR
    6,3790
    % -7,17
  • EURO
    7,2455
    % -7,80
  • ALTIN
    244,9385
    % 0,06
  • BIST
    93.418,65
    % 0,79

10 yildir bitmeyen yol

18 kilometre uzunlugundaki Malatya Erhaç Havaalani yoluna, 2010 yilinda 1 milyon TL ödenek ayrilmasina ragmen, yolun 10 yildir bitirilememesi merak konusu oldu. Malatya, AK Parti hükümetine verdigi istikrarli destegi hizmet noktasinda görememenin hayal kirikligini yasiyor.

10 yildir bitmeyen yol

18 kilometre uzunlugundaki Malatya Erhaç Havaalani yoluna, 2010 yilinda 1 milyon TL ödenek ayrilmasina ragmen, yolun 10 yildir bitirilememesi merak konusu oldu. Malatya, AK Parti hükümetine verdigi istikrarli destegi hizmet noktasinda görememenin hayal kirikligini yasiyor.

 
Duble yol politikasi Malatya.da agir isliyor
Türkiye genelinde, AK Parti hükümeti tarafindan uygulamaya konulan duble yol politikasi, Malatya.da kaplumbaga hizinda ilerliyor.
Organize Sanayi Bölgeleri.nin (OSB) tasimacilik yükünün karsilanmasi, 7'nci Ana Jet Üst Komutanligi'na daha rahat ulasimin saglamasi açisindan önemi büyük olan 18 kilometre uzunlugundaki Malatya Erhaç Havaalani yolu, 10 yildir bitmedi.
 
Yolun son durumu 3 yil önce açiklanmisti 
Yetkililerden, yolun ne zaman bitecegi yönünde saglikli bir açiklama gelmemesi, kentin sinirlerini geriyor.
3 yil önce yetkililerin, 18 kilometrelik havaalani yolunun 5 kilometrelik kisminin tamaminin bitirildigini, 12 kilometrelik kisim da, yari yol genisliginde asfaltlanarak trafige açildigina dair açiklamasinin ardindan degisen pek bir seyin olmadigi gözlemleniyor.
 
Yol çalismasi abartilarak sunuluyor
Malatya, AK Parti iktidarina verdigi istikrarli destegi ayni ölçüde hizmet noktasinda alamiyor. AK Parti Malatya milletvekillerinin duble yol çalismalarini abartarak dillendirmesi, yolu görenleri saskina çeviriyor.
Kamuoyu, Malatya için stratejik öneme sahip olan bu yolun, ayrilan kaynaklara çikartilan ödeneklere ragmen bitirilememesindeki asil nedeni merak ediyor.
 
Gerçegi ögrenin
Malatya Havaalani yolu yapimina yönelik, 2010 yili için 1 milyon TL ödenek ayrildigini belirten Malatyali, yolun neden bitirilemediginin ardinda yatan gerçegin milletvekillerince arastirilip ögrenilmesini istiyor.
Kamuoyu, “Elde un, seker ve yumurta var. Neden hala pasta yapilamiyor? Kent, iktidara güvendigini her platformda verdigi destekle gösteriyor. Artik bazi seylerin degismesini bekliyoruz. Allayip pullayarak, televizyonlarda ve gazetelerde anlatilan yol çalismalarinin takip edilmesini ve tamamlanmasini bekliyoruz” degerlendirmesinde bulunuyor.
 
Mutlaka kaza mi olmasi gerek
Karayollari 81.nci Sube ekiplerince uzun ugraslar(!) sonunda tek seritli olarak trafige açilan yol, kazalara davetiye çikartirken kamuoyu, yetkililerin harekete geçmesi için mutlaka ölümlü kazalarin yasanmasi mi gerekli? sorusuna odaklaniyor.
 
Kimse Malatya.yi çantada keklik görmesin
AK Parti, Malatya.yi ‘çantada keklik. görmeye devam ettigi sürece tepkinin artarak büyüyecegini vurgulayan Malatyali, hükümete verilen destegin her an çekilebilecegini aktariyor.
 
Vekillere sözleri hatirlatildi
Malatya.da, yaklasik 30 kilometre bölünmüs yol yapilacagini, 2 bin 36 kilometre asfalt çalismasi, 67 kilometrede ise yol iyilestirilmesinin yapildigini ve bu yil içerisinde Malatya'da yaklasik 300 kilometrelik yolun Karayollari tarafindan asfalt çalismasinin yapilacagini ve en az 1 adette kaza kara noktasinin tamamlanmis olacagini hatirlatildi.
Malatya Erhaç Havaalanini merkeze 34 kilometre uzaklikta oldugunu aktaran kamuoyu, bu yolun duble yol kalitesinde yapildigini ve kentin prestij yolu oldugunu söyleyen vekillere seslendi: 10 yildir Malatya.nin prestijini bu sekilde mi koruyorsunuz?
 
 
 
 

Sosyal Medyada Paylaşın:

Düşüncelerinizi bizimle paylaşırmısınız ?

BİR DE BUNLARA BAKIN

Bu sitede yayınlanan tüm materyalin her hakkı mahfuzdur.
Kaynak gösterilmeden alıntılanamaz.
Malatya Sonsöz Gazetesi | Tüm Hakları Saklıdır © 2018 malatya haber